Steffie.nl: een overzichtelijke website waar onderwerpen in eenvoudige taal worden uitgelegd.
Moeilijke dingen makkelijk uitgelegd
Op de website Steffie.nl worden moeilijke dingen op een makkelijke manier uitgelegd. Bijvoorbeeld geldzaken, DigiD, geldzaken en een bezoek aan de huisarts.
Zoekt u een huurwoning?
Steffie legt deze website alles uit over het zoeken naar een huurwoning. En wat daar allemaal bij komt kijken. Kijk op
https://wonen.steffie.nl/nl/.
Steffie is een onderdeel van Leer Zelf Online. Dit is opgericht om kwetsbare groepen in de samenleving te helpen om moeilijke informatie te begrijpen. Dat doen ze door mensen de mogelijkheid te geven online zelf te leren en waar nodig offline te ondersteunen.
https://www.leerzelfonline.nl/diensten/
Zoekt u een huurwoning?
Wij bieden de vrijkomende huurwoningen aan via WoonnetRijnmond. Op deze site vindt u het actuele aanbod Om te kunnen reageren op een woning, moet u ingeschreven staan. Dit kan via de website van WoonnetRijnmond.
https://www.woonnetrijnmond.nl/inloggeninschrijven/.







