|
Klachtenprocedures
Woningbouwvereniging Poortugaal hoopt dat alle huurders tevreden zijn over hun woning, de woonomgeving, de dienstverlening en het technisch onderhoud. Mocht u toch een klacht hebben, dan horen we dat graag van u. Zo kunnen we onze dienstverlening blijven verbeteren.
Klachten over onderhoud
Bent u niet tevreden over hoe een reparatieverzoek is opgelost? Lees dan hieronder hoe u een klacht indient over onze dienstverlening.
Klachten over overlast
Klachten over onze dienstverlening
Het kan voorkomen dat u het gevoel heeft dat een medewerker van WBV Poortugaal onvoldoende reageert op een redelijke vraag of een probleem. Vraag in dat geval of een andere medewerker u te woord kan staan. Komt u er ook met die medewerker niet uit, dan kunt u de volgende vervolgstappen zetten:
- U dient een schriftelijke klacht in bij de verantwoordelijke medewerker.
- Heeft de medewerker uw probleem niet naar tevredenheid afgehandeld?
Dan legt u het schriftelijk voor aan de manager van de afdeling of onze directeur-bestuurder. We proberen er dan samen met u uit te komen en een oplossing te vinden. - Is het probleem daarna nog niet opgelost?
Dan kunt u een beroep doen op de onafhankelijke Geschillencommissie Wonen Zuid-Holland. De klachtencommissie is niet bedoeld voor klachten over overlast, het melden van reparaties en klachten over woningtoewijzing. U kunt informatie en het reglement op de website vinden. Ook staan daar de uitspraken op.
Bekijk de website van de Geschillencommissie Wonen Zuid-Holland.
Klachten over de woning
Heeft u een klacht over de hoogte van de huur of het onderhoud en komt u er met WBV Poortugaal niet uit? Dan kunt u naar de Huurcommissie stappen.
Bekijk de website van de Huurcommissie.
Klachten over integriteit
WBV Poortugaal is een maatschappelijke organisatie. Wij beseffen dan ook als geen ander dat we aan de manier waarop we opereren, eisen mogen stellen. WBV Poortugaal heeft daarom een integriteitscode voor al haar medewerkers.
Vermoedt u dat er sprake is van fraude door medewerkers, het management, bestuurders of de Raad van Commissarissen van WBV Poortugaal? Dan kunt u terecht bij het Meldpunt Integriteit Woningcorporaties van de Inspectie Leefomgeving en Transport (ILT). Het meldpunt neemt ook anonieme meldingen in behandeling.
Bekijk de website van het meldpunt Integriteit Woningcorporaties.
Klachten over woningtoewijzing
Heeft u een klacht over de woningtoewijzing in Albrandswaard? Bijvoorbeeld omdat een woning niet aan u is toegewezen, terwijl u vindt dat u er wel recht op heeft? Dan kunt u contact opnemen met de gemeente Albrandswaard.
ik ben huurder
IK BEN HUURDER
Ik zoek een woning
WBV Poortugaal
IK ZOEK EEN WONING
Adresgegevens
Dorpsstraat 80
3171 EH Poortugaal
T 010 – 501 20 00
I www.wbvpoortugaal.nl
E info@wbvpoortugaal.nl
WBV POORTUGAAL
Openingstijden
Telefonische bereikbaarheid | |
ma | 08.30 – 12.00 uur |
13.30 – 16.00 uur | |
di-vrij | 08.30 – 12.00 uur |
Openingstijden kantoor | |
ma-do | 09.00 – 12.00 uur alleen op afspraak |
di-middag | 14.00 – 16.00 uur alleen op afspraak |
vrijdag | alleen op afspraak |
Altijd op de hoogte blijven van onze laatste ontwikkelingen?
ma-vr 09.00 - 12.00
di middag 14.00 - 16.00
010 – 501 20 00
ma-do 8.30 - 12.30 uur
13.30 - 16.00 uur
vrijdag 8.30 - 12.00 uur
Buiten openingstijden:
In geval van calamiteiten kunt u het noodnummer bellen:
06 - 51 98 67 02.